Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2011 m. spalio 24 d., pirmadienis

Rankų kremas RUDUO


Tokį kremą rankoms buvau pasidariusi ir pernai, man jis labai  patiko, tai šiemet jau spėjau pasigaminti antrą “normą”
Kremo sudėtis paprasta, bet man nieko joje netrūksta:
·         Sviestmedis
·         Kakavos sviestas
·         Alyvuogių aliejus
·         Distiliuotas vanduo
·         Augalinis glicerinas
·         Emulsinis vaškas
·         Bičių vaškas
·         Medaus milteliai
·         Vitaminas E
·         Benzoino EA
·         Ekokonservantas
Nerafinuotame sviestmedyje yra daug muilo nesunaikinamų medžiagų, todėl jis ilgai išsilaiko odos sluoksniuose. Puikus vitaminų A (skatina lastelių atsinaujinimą, efektyviai maitina ir ramina sausą, šiurkščią odą) ir E (veikia kaip oksidantas, atitolinantis senėjimo procesus) šaltinis. Kakavos sviestas puikiai gydo žaizdas, regeneruoja, drėkina, ramina, minkština odą,, stabdo odos ląstelių degeneraciją  Alyvuogių aliejus - antioksidantas, jis saugo nuo žalingo laisvųjų radikalų poveikio ir stabdo senėjimo poveikį. Tai turtingas minkštinantis aliejus, maitina odą giliai ir reguliuoja natūralų odos drėgmės balansą, ramina, paraudimą ir sudirginimą, labai minkštas, jis puikiai toleruojamas jautriausios odos. Augalinis glicerinas ir medaus milteliai   padeda pritraukti ir išlaikyti drėgmę odoje, minkština, ramina, „nuima“ šiurkštumą.
  Benzoino e.a.turi švelnų baktericidinį ir minkštinamąjį poveikį. Puikiai tinka dėti į  rankų bei kojų kremus, nes  užgydo smulkias žaizdeles.
Man šis kremas veiksmingas, jį naudoju nakčiai, tepu negailėdama, nes mano rankų oda sausa ir labai noriai „valgo“ visus kremus . O dar, man labai patinka kremo kvapas – panašus į saldžios kakavos...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą